Hos os har vi plads nok - så hold konference med distance!

Verden er forandret og vi skal holde afstand til hinanden. Vi mennesker er heldigvis forskellige og har derfor også forskellig opfattelse af, hvor meget afstand man bør holde til hinanden, for at føle sig sikker ift. smitte.

Derfor tilbyder vi, mod et tillæg, et nyt koncept, hvor vi tager hensyn til dette.

Udover vores 4-stjernede mødefaciliteter, hvor vi sørger for fuld service hele vejen igennem, får I flg.;

 
  • Mødelokale med plads til dobbelt så mange deltagere som I er
  • Morgencomplet serveres individuelt til hver deltager
  • Pausesnacks portionsanrettes
  • Pause-område kun til jeres deltagere
  • Alle måltider i eget separat lokale
  • Frokost og middag portionsanrettes
  • Toilet-faciliteter reserveret kun til jer
Vi tilbyder også professionelt udstyr til afholdelse af Video-møder - lejepris pr. dag kr. 500,00 - venligst giv os besked hvis vi skal reservere til jer.

Vores kapacitet for dette koncept varierer efter bordopstilling og lokalestørrelse.


Dette har vi skitseret her:
 
Lokalekapacitet v/normal opstilling
Lokale Skoleborde U-bord Biograf Gruppeborde
@1+2 72 26 100 48
@3 60 22 80 40
@4 36 18 50 30
@5+6       8
@7+8+9 20   30 16
@10 300 80 400 200
Kirstines Hus     36 16
 
Lokalekapacitet med god afstand
Lokale Skoleborde U-bord Biograf Gruppeborde
@1+2 36 13 50 24
@3 30 11 40 20
@4 18 9 25 15
@5+6       4
@7+8+9 10   15 8
@10 150 40 200 100
Kirstines Hus     18 8
Du fortæller os blot, hvad du har behov for, og så sørger vi for at sætte rammerne til et succesfuldt arrangement.

Priserne for mødepakkerne er som de plejer at være - se eksempler nedenfor
Tillægspriserne for vores nye koncept er
kr. 300,00-700,00 pr. person.

 
 

Listepriser:

Priser for konference med distance:
Dagmøde 9.00-16.00 kr. 750,00 kr. 995,00
Heldagsmøde 9.00-22.00 kr. 995,00 kr. 1.495,00
Kursusdøgn 9.00-9.00 kr. 1.925,00 kr. 2.295,00
1 1/2 kursusdøgn kr. 2.640,00 kr. 3.040,00
 

Få det præcis, som du vil have det – kontakt os i dag

 
”Delikat - æstetisk - personligt og hjemligt” er blot nogle af de udtryk, vores tidligere gæster til dagmøder har brugt om os.
 
Se for dig selv, hvordan vi hjælper dig med at sammensætte det perfekte arrangement, så du kan koncentrere dig om det faglige indhold.
Ring til os på telefon 58 57 15 00 eller skriv til os via vores kontaktformular, og så finder vi sammen frem til den helt rigtige løsning til dit dagsmøde.
"Har netop besøgt Vilcon Hotel & Konferencegaard. Spændende sted og spændende lokaler med masser af muligheder til fester, konferencer eller møder af enhver art. Jeg var her godt nok i privat anliggende og var indlogeret  i deres sidebygning. Fantastisk charmerende oplevelse til en lille romantisk weekend for to. Jeg kommer klart tilbage - både med kæresten og som professionel kursusleder. Jeg er sikker på at mine kunder vil nyde stedet på samme måde, som jeg har gjort. Tak for en fantastisk positiv oplevelse, som på alle måder har overrasket. "

Niels Rasmussen, Nentor Kommunikation
Start din værelses-booking her
Arrival:
 
Departure:
 
Forespørgsel
Du er altid velkommen til at kontakte os via formularen herunder.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Ønsker brochure tilsendt
 
Ønsker tilbud
 
Evt. besked:
 
Vilcon Hotel & Konferencegaard
Lorupvej 44
4200 Slagelse
tlf. +45 58 57 15 00
mail: vilconhk@vilcon.dk
CVR: 27514715
Besøg:
Hotel Strandparken

Besøg:
Restaurant Blossom
Vilcon Hotel & Konferencegaard | Lorupvej 44 | 4200 Slagelse | Tlf.: +45 58 57 15 00